niedziela, 14 września 2014

Wprowadzenie

Mam na imię Isabella i jestem striptizerką.
Tak, podobnie jak większość ludzi prawdopodobnie mnie oceniasz. Ale nic o mnie nie wiesz, nie znasz mojej historii.
On, tak jak ty, ocenił mnie. Z powodu mojej pracy wierzył, że jestem dziwką, szumowiną, że jestem bezwartościowa.
Coś czego się nie spodziewał, to miłość.
Nasza historia jest pełna wzlotów i upadków, miłości i nienawiści, seksu i zdrady, ale jest nasza bardziej niż kogokolwiek.
Nigdy nie marzyłam, że znajdę miłość. Nawet ja czułam, że jestem bezwartościowa. On pokazał mi coś innego. Pomimo sposobu w jaki się spotkaliśmy, pokazał mi, czym jest prawdziwa miłość.


_____________________________________________________
Heej ;),  postanowiłam sama tłumaczyć według mnie bardzo ciekawe ff, mam nadzieję, że wam również przypadnie ono bardzo do gustu :)
W rozdziałach, a raczej poprawiać moje błędy będzie Niewidzialna, za co strasznie jej dziękuję! <3 
Jeśli możecie polecajcie to tłumaczenie, żeby więcej osób je zobaczyło :)
Niestety na razie czekam aż autorka odpisze i wyrazi zgodę, więc póki co będzie sam prolog :)
Jeśli chcecie być informowani w komentarzu zostawcie user z twittera :)
EDIT: Dostałam zgodę od autorki i z blogiem ruszam dokładnie 19 października. :)
Jestem straaaaasznie podekscytowana ♥

13 komentarzy:

  1. nietypowo się zaczyna! czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu chętnie przeczynam następne
    @VeronikaMiriam

    OdpowiedzUsuń
  3. będę czytać! :) ~@beausteddy

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ! Zaczynam czytac :)
    Nie mam tt, ale mam aska @thatpower15

    OdpowiedzUsuń
  6. super, ciekawie się zapowiada, będę czytać:) tt @daruux3

    OdpowiedzUsuń
  7. O bosh *.* Uwielbiam taką tematykę <3 czekam na 1 rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Już czekam kochana na pierwszy rozdział! Mam jeszcze pytanie, kto jest główną bohaterką? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawie ! Napewno będę czytać !! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Potrzebujesz kogoś do pomocy? W sensie drugą tłumaczkę? Jestem bardziej niż chętna plus mam doświadczenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do bloga dołączyła moja koleżanka więc damy radę we dwie, ale jakby była potrzebna pomoc mogę się odezwać tylko jeszcze napisz na mojego twittera ;) @agatorek29

      Usuń